Вікі Clash Royale
Advertisement
Вікі Clash Royale
“TV Royale містить деякі з найкращих ігор, у які ви грали останнім часом. Дивіться і вчіться!”
TVRoyale

TV Royale розблоковано на стадіоні Гобліни (Арена 1). Він демонструє виділені битви між двома гравцями в грі. TV Royale — це місце, де гравці можуть побачити повтори близьких боїв.

Повтори та канали[]

  • Новий повтор TV Royale додається до кожного каналу щогодини, а повтор битви зникає з TV Royale через 24 години, тому максимальна кількість повторів у каналі становить 24.
  • Загалом, битви в TV Royale — це матчі з розладами, три розіграші корон, битви з незвичайними колодами та близькі виклики. Канал Легендарна арена (Arena 15) також містить багато матчів найкращих гравців.
  • TV Royale має 15 каналів, по одному на кожну арену. Це дозволяє гравцеві переглядати битви різного рівня.

Відображена інформація[]

  • Показані гравці, що змагаються, їхній клан і бойова колода.
    • Для 200 найкращих гравців також відображається їхній рейтинг.
    • Торкнувшись гравця, ви зможете переглянути його профіль і клан або, якщо це можливо, скопіювати колоду безпосередньо в слот колоди.
    • Торкнувшись карти, ви побачите її статистику.
  • Скільки гравців переглянули повтор.
  • Час, коли бій показували по TV.
  • Після перегляду, незалежно від того, завершено чи ні, повтор стане сірим. «Перегляд» з’явиться вгорі, а також результати та кількість корон, отриманих обома гравцями.

Історія[]

  • 01.04.2016
    • TV Royale було додано з запуском Clash Royale.
Advertisement