Вікі Clash Royale
Advertisement
Вікі Clash Royale
Кристал
“Кристали потрібні, щоб купувати золото, скрині, організовувати турніри та швидше відкривати скрині.”

Кристали – найцінніша валюта у грі. Кожному гравцю спочатку гри дається 100Gem, які можна витратити на прискорення відкриття та купівлю скринь, карт, золота, участь у Турнірах та багато іншого. Отримати їх можна з Королівських скриньок, на Шляху до слави, у деяких випробуваннях, у рідкісній події "Кристальна лихоманка", заробляючи значки майстерності гри картами або за реальні гроші в Магазині. Також є невеликий шанс на здобуття невеликої кількості кристалів як безкоштовної акції у Магазині.

Використання[]

  • Використовуючи кристали, можна миттєво відкрити будь-яку скриню. Кількість кристалів, необхідне відкриття скрині, залежить від часу відкриття. На 10-хвилинне прискорення відкриття витрачається 1Gem.
    • Наприклад, якщо час відкриття скрині становить 2 години 20 хвилин, а вам не терпиться відкрити його зараз, то на миттєве відкриття ви витратите 14Gem.
  • За кристали можна купувати золото, карти, скрині, емодзі та навіть чарівні предмети у Магазині.
  • Кристали можна витратити на участь у турнірах (10Gem на Класичний та 100Gem на Великій турнірі), створення приватних турнірів (10Gem), а також придбання додаткових спроб у випробуваннях.
  • Бонусні нагороди Королівських турнірів можна здобути за 500Gem.
  • Період між запитами карт також може бути пропущений за кристали, при цьому минулий запит зникне. На 10-хвилинне прискорення запиту витрачається 1Gem.
  • Гравець може пропустити будь-який доступний на даний момент рівень Pass Royale за 100Gem.

Отримання (без покупки)[]

  • На початку гри всі гравці одержують по 100Gem.
  • Вони можуть утримуватися в Королівських скринях безкоштовної дороги Pass Royale у кількості від 2 до 4Gem.
  • Кристали також можна отримувати за досягнення певного порогу трофеїв на шляху до слави, а саме:
    • За 900Трофей;
    • За 2900Трофей;
    • Після переходу в Ліги гравці так само зможуть отримувати кристали на Шляху до слави, але їхнє місце розташування постійно змінюватиметься і їх можна буде забирати кожен сезон.
  • Іноді можуть безкоштовно з'являтися у Магазині у невеликих кількостях.
  • Їх також можна отримувати у Королівських Турнірах та особливих Випробуваннях як разову нагороду.
  • Якщо кількість наявних у вас Чарівних предметів досягла ліміту, то деякі з них при отриманні можуть давати вам кристали як компенсацію (наприклад, Звичайна книга карток дасть вам 100Gem, якщо вона вже була у вас на момент отримання другої такої ж книги).
  • За виконання деяких етапів завдань Майстерності гри картами гравець може отримувати 150Gem, 300Gem або 450Gem, залежно від рівня завдань та рідкості карти.

Цікаві факти[]

  • Переключивши гру японською мовою і натиснувши на число ваших кристалів у правому верхньому кутку меню, ви зможете побачити, скільки кристалів ви отримали безкоштовно і скільки купили за весь час.
  • Clash Royale - друга гра від Supercell, в якій є акція всього за 1$.
Advertisement