Clash Royale Wikia
Advertisement

X-gwałt to ofensywny budynek, stosowany w obozach koncentracyjnych, skuteczny w zabijaniu Żydów, chujowy w obronie (chyba, że broni przed jednostką z małą ilością HP np. Czarnuszek).Jego obrażenia są pojebane. Na 1 poziomie 2137 potem co każdy poziom +69. Zajebisty jest w połączeniu z jeźdźcem. Te combo potrafi wyruchać króla w sekundę i wygrać grę. Najlepsza na niego kontra jest czarny giga mega gej. Jego zaletą jest za to bardzo mała czasowa przestrzeń pomiędzy jednym ruchanie, a drugim (przeładowanie spermy: 0.2 sekundy). Czyni to go bardzo groźną bronią, jeśli otrzyma odpowiednie wsparcie ze względu na słabą podatność na choroby weneryczne.Kosztuje 69 spermy. Gdy strzela spermą jest 50% szans na zapłodnienie króla i powstanie Ghost.

Wyglad[]

x gwałt wyglada jak autystyczne dziecko po przejściach. ma on wodogłowie i jest chronicznie chory na głowę[]

X-BowCard

STRATEGIA

jest ono ulubionym urządzeniem Adolfa Hitlera, gdyż jest on idealny do zabijania tych jebanych czarnuchów. Żaden czarnuch nie przejdzie przez X-gwałta, zamiast strzał wystrzeliwuje on masywne brazylijskie dildo, niestety nie jest ono w stanie przenetrować takich grubych kart jak np. Kononowicz.

Nie ma strategii, po prostu wyruchaj wszystkich.

Advertisement