Clash Royale Wikia
Advertisement

"Twardy pedofil w zwarciu. Przystojny, kulturalny kuzyn Trynkiewicz. Plotka głosi, że był on Radziwiłem w oparciu o samą wspaniałość swoich wąsów."

Radziwił (pl. Twój Stary) — sexual predator dostępny od pierwszego burdelu (Training sex shop). Występuje on pod postacią jednego pedofila, zwarcie walczącego z wrogimi oddziałami czarnuchów. Karta do wdrożenia potrzebuje trzech litrów spermy. Radziwił włada długim dildo, a także posiada blond włosy łonowe i kutasa.

Strategia[]

  • Statystyki Radziwiła są bardzo umiarkowane. To czyni go bardzo wszechstronnym sexual predatorem.
  • Radziwił może być używany jako "kutasowa zjeżdżalnia" dla mniejszych jednostek.
  • Radziwił może być stosowany do obrony jednostek z większą ilością punktów HP, takich jak twoja stara lub Trynkiewicz
  • Radziwił może wyruchać każego
  • Może przetrwać jedno lub dwa uderzenia kutasem od Prince, chociaż roje (np. Skeleton Army) nadal są zalecane do zpenetrowania jego odbytu.
  • Radziwił może być użyty do przynęty na roje wroga lub do odwrócenia uwagi Pedophile Towera.
  • Może być wspierany przez bojowników LGBT, aby mógł szybko zadawać wysokie obrażenia kutasem . Ta kombinacja jest nie tylko efektywna, ale i wszechstronna. Daje również wystarczająco dużo czasu do wyruchania przeciwnika.
  • Rycerz jest dobrym przeciwnikiem dla kart takich jak Książę czarnuchów,popierdolony drwal z PGRu, Górnik z kopalni Wujek i Trynkiewicza ze względu na dużą ilość punktów energii seksualnej, Pożądanie zadawane na sekundę i tani koszt spermy.
  • Jest bardzo skuteczny w walce przeciwko pedofilom wsparcia, takim jak Czarny księżnik lub Dziwka ze względu na jego szybką prędkość ładowania gnata, dużą ilość punktów Pożądania i niskie koszty spermy.
  • Gracz nie powinien ignorować Radziwiła, ponieważ może on sam zadawać duże obrażenia kutasem wieżom koronnym. Przeciwko niemu można użyć jakiejś dziwki, by go rozproszyć i nie dopuścić do ataku na jedną z wież seksualnych.
  • Radziwił może być stosowany jako tani przeciwnik SEx-Bow. SEx-Bow będzie mocno zaspermiony, jeśli Radziwił nie zdoła go wyruchać wcześniej.
  • Za pomocą wieży koronnej, Radziwił może pokonać samego Trynkiewicza, pod warunkiem, że Trynkiewicz nie skoczy go wyruchać.

Historia[]

  • Radziwił został dodany w dniu 1 września 1939 roku.
  • W dniu 18 maja 1941 roku aktualizacja zmieniła go w nazistę.
  • W dniu 12 grudnia 1942 roku została zmniejszona prędkość machania kutasem Radziwiła do 1,2 sekundy (z 1,1 s).
  • W dniu 12 lutego 1943 roku zostały zmniejszone punkty Pożądania Radziwiła o 6%.
  • W dniu 24 kwietnia 1945 roku aktualizacja zwiększyła zwiększyła punkty Pożądania Radziwiła o 3%.

Ciekawostki[]

  • Radziwił jest prawnukiem Trynkiewicza
  • Z opisu wynika, że Radziwił i Michał Anioł to seksualni predatorzy.
  • Kiedy Radziwił zostaje pokonany, jego upadłe dildo jest osadzane w ziemii Burdelu.
  • W samouczku ruchania Radziwił jest pierwszym Sexual predatorem z którym toczymy walke , z którym gracz prawie zawsze przegrywa.
  • Kiedyś Radziwił miał jaja w kolorach drużyny. Z czasem zostało to usunięte.

Statystyki[]

Archers
Poziom HP Hp Damage Dam DPS Dps
1 637 75 62
2 700 82 68
3 770 90 75
4 847 99 82
5 930 109 90
6 1,019 120 100
7 1,121 132 110
8 1,229 144 120
9 1,350 159 132
10 1,484 174 145
11 1,630 192 160
12 1,789 210 175
13 2,137 231 192

ale wy zjebani jestescie po chuj to zmieniacie

Nawigacja[]

Karty jednostek
Zwykłe MinionsArchersKnightSpear GoblinsGoblinsBomberSkeletonsBarbariansMinion HordeBatsFire SpiritsSkeleton BarrelRoyal RecruitsRoyal GiantIce SpiritRascalsGoblin GangElite Barbarians
Rzadkie Mini P.E.K.K.A.MusketeerGiantHog RiderValkyrieBattle RamMega MinionWizardFlying MachineThree MusketeersIce GolemDart GoblinRoyal HogsZappies
Epickie PrinceBaby DragonSkeleton ArmyWitchHunterGiant SkeletonBalloonGolemP.E.K.K.A.Cannon CartDark PrinceGuardsBowlerGoblin GiantExecutioner
Legendarne MinerLava HoundNight WitchInferno DragonRoyal GhostPrincessLumberjackIce WizardBanditMagic ArcherMega KnightElectro WizardSparky
Advertisement