Clash Royale Wikia
Advertisement

Bowler- fioletowa opiździała kurwa która wyglada jak chuj po 3 solidnych godzinach walenia.Ten spierdoleniec bedzie nakurwiac w ciebie swoimi kamiennymi jajami bo ma smutne zycie i nikt go nie kocha, zato on kocha jedna rzecz : nakurwianie kamieniami w wszystko co sie rusza.Jego brudny odbyt pierdoli gorzej niz gowno starego marynujace sie pod kanapa przez 5 dni.Ten fioletowy spierdoleniec ma nos wiekszy od kutasa osamy bin ladena,jego zasrany spermą nos wyniucha kazda dziurke w promnieniu kilometra i w kilka sekund brutalnie rozpierdoli ja swoim fioletowym chujem wielkosci mrowki.Jego stęchniałe spermą kule mocy pierdolą ostrą sraką typowego czarnucha.Ten obsrany fioletowa farbą spermistrzał spuscil sie do kazdej kurwa kuli przynajmjiej 69 razy.Jego kule mozna nazwac kinder niespodzianką bo jak trafi w poblize pizdy to automatycznie ją zapładnia podczas brutalnego gwałtu analnego.Ten zacfelony skurwysyn wraz z jego kamiennymi jajami zgwałcą cie i twoją rodzinę szybciej niż twój stary spierdalający po mleko.

Advertisement