Clash Royale Wikia
Advertisement

Podstawowe informacje[]

Bandit (pl. Ukrainiec) to karta (kiedyś) rzadka (bo możliwa do spotkania tylko na budowach) a teraz pospolita bo wojna i te sprawy. Weszła do gry 24 lutego 2022. Czasami Ukrainki były spotykane przy A2, ale teraz już rzadko. Chuje nigdy nie kupują piwa. Niektórzy Ukraińcy mają trochę większego skilla niż spierdalanie za granicę by bawić się w Wieżę Babel na budowach i odpierdalali przemyt samochodów i innych takich tam. To było parę lat temu, bo teraz to strzelają się z Ruskimi chuj wie o co xD. Btw ogarnijcie se te śmieszne leaki z wojny jak się dronami napierdalają bo wieże czołgów z ludźmi w środku śmiesznie podskakują jak je zmiata z planszy. A z kartą to wsm nic nie ma. Może se przyśpieszyć (by spierdolić z pół litra ukradzionym w żabce) i tyle z praktycznych umiejętności.

Bandit Draft Challenge[]

Około miesiąca przed wprowadzeniem karty na masową skalę w Rosji rozpoczęło się ustawianie złomu na granicy. Która ruska dywizja straci więcej sprzętu może sobie wybrać ilość Ukraińców jako takich prywatnych czarnuchów niewolników.

Zasady:[]

Nj

2 BMP-1 rozjebane - 1 Ukrainiec

4 T-72 rozjebane - 3 Ukraińców i 1 baba

rozjebana cała dywizja - dowódca dostaje talon na kurwe i balon

Njj

Screen nagród z BDC

Advertisement